Zavoláme vám!

Zavoláme vám zpět a rádi se s vámi pobavíme o možnostech Adaptee Gastro.

01. 03. 2024

Únorový speciál: Zaměřeno na technologie

Je až neuvěřitelné, jak rychle se technologie vyvíjí a mění. Ještě před několika lety bylo běžné, že stolní počítače zabíraly celé místnosti, zatímco mobilní telefony byly jednoduché a jednoúčelové. Dnes jsou počítače a mobily neuvěřitelně výkonné a kompaktní, umožňují nám provozovat náročné aplikace a programy. Je pravda, že technologický pokrok nás nutí neustále aktualizovat a vyměňovat zařízení, i když jsou jen několik let stará. Moderní aplikace a programy často vyžadují výkonnější hardware, aby mohly běžet plynule a efektivně. Proto je důležité popřemýšlet nad tím, zda současné zařízení stále vyhovuje našim potřebám a pokud ne, zvažovat jeho výměnu za novější.

Novinky Adaptee Gastro

Adresa v Digibonu

Novinka pro ty, kteří používají Digibon. Vedle rozvozové zóny jsme přidali název ulice, číslo popisné a město. 

Doporučená zařízení

Hledáte nové zařízení pro Terminál, aplikaci Driver nebo chcete začít používat Digibon, Kiosek či Menuboard? Na hlavní straně v CMS nově naleznete odkaz, kde pravidelně aktualizujeme doporučená zařízení. A pokud přece jen nenajdete zařízení podle představ, ozvěte se nám. Rádi vám poradíme.

Tipy a triky

Android pro Terminál

Minulý týden se u některých zákazníků vyskytl problém s přihlašováním do Terminálu. Po dlouhém pátrání jsme zjistili, že společným jmenovatelem je zastaralá verze Android. Jednalo se především o zákazníky, kteří používají zařízení od Dotykačky s Android ve verzi 5.1.1. 
V tomto případě lze problém vyřešit dvěma způsoby:
1. Upgrade zařízení na novější s verzí Androidu min. 8.0, můžete si pořídit nové zařízení od Dotykačky nebo z naší nabídky (doporučujeme konzultaci s naší podporou).
2. Vlastní (komerční) SSL certifikát, u kterého máme aktuálně ověřeno, že podporuje i starší verze Androidu. Pokud zvolíte tuto variantu kontaktujte naši podporu a my certifikát zařídíme a nastavíme za vás. 

 

Zároveň musíme upozornit, že vzhledem k tomu, že se jedná o velmi zastaralé verze Androidu, nevíme, zda se nevyskytnou nějaké jiné problémy, které způsobí podobné komplikace. Obecně se doporučuje používat verze max. 6 generací zpětně - aktuálně je již verze Android 14.

Vrácení platby

Čas od času je potřeba nějakou objednávku stornovat a zákazníkovi vrátit peníze. Vrátit hotovost není složité a stejně jednoduché je to i s online platbami. V Archivu Terminálu či CMS stačí objednávku stornovat a následně její refundaci vyřešit přímo v CMSJak na to se dozvíte v návodu.
Náhradu můžete také provést například formou kreditů, voucheru nebo promo kódu.

Z blogu...

Pravidelně píšeme také články na náš blog. Dočtete se například, jestli se opravdu smráká nad střídáním dlouhého a krátkého týdne nebo vám dáme tipy, jak přizpůsobit restaurační byznys budoucnosti.

Aktuální verze aplikací

Jste si jisti, že máte aktuální verze aplikací Terminál, Driver a Caller? Jedině tak máte zajištěné všechny nové funkce a opravené zjištěné chyby.


Když něco nefunguje tak, jak má, jsme tu pro vás.
podpora@adaptee.cz
+420 606 626 207

Nezapomeňte, že nasloucháme vašim připomínkám a námětům, nejlépe přes naši facebookovou skupinu Adaptee Gastro — novinky, tipy a triky.

Připojte se ke stovkám spokojeným klientům

Získejte nejlepší tipy, novinky a lorem i psům do vašich schránek.

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.