Zavoláme vám!

Zavoláme vám zpět a rádi se s vámi pobavíme o možnostech Adaptee Gastro.

11. 12. 2023 • Ze světa gastra

Restaurační trendy pro rok 2024

Nachytřete se ještě dnes. Zjistěte, jaké jsou restaurační trendy pro rok 2024 a buďte o krok napřed. Tipy, které nezruinují a prokazatelně zvyšují tržby!



Restaurační trendy pro rok 2024: Základ je mít chytré gastro


Rok 2024 byl rokem, kdy se do světa masově rozšířila umělá inteligence. Technologie jsou zkrátka napřed a stále více se dostávají i do našich životů. Tudíž ovlivňují spotřebitelské chování napříč odvětvími. V roce 2024 tak hrají technologie v restauračních trendech prim.

Současný zákazník nadále cíli na zážitky a kvalitu. Alespoň to říkají poznatky The Food Institute, podle nějž jsou spotřebitelé nadále citliví na cenu a zkoumají více možnosti, které jim dávají největší smysl.  


Je také patrný posun směrem k rychlému stravování – možnost jednoduchého objednání si jídla přes mobil, doručení a vyzvednutí – tuto kvalitní službu dokáže zákazníci ocenit v podobě dalších a dalších objednávek. Trend není jen pandemickou anomálií, ale trvalou změnou spotřebitelského chování.


Restaurační trendy pro rok 2024 jsou technologické inovace


Můžeme jich zmínit hned několik:

1.      Automatizace – ušetří náklady na pracovní sílu a sjednotí pracovní postupy. Pro majitele restaurací to znamená zvážit investice do technologií, které mohou zefektivnit provoz a zlepšit zákaznickou zkušenost.


2.      Příjemná uživatelská zkušenost – jelikož si lidé častokrát objednají jídlo online, myslete na dobrý objednávkový systém. Základem toho, aby si zákazník objednal je jednoduché a intuitivní ovládání. Máme pro vás tipy, jak mít vytuněný online košík.

 

3.      Promyšlená práce se zákazníkem – gastro je řehole. Někdy si nemáte čas ani sednout než vymýšlet newslettery, pamatovat si jména zákazníků a jejich preference. V tomto vám pomůže Gastrobot, ten při objednávání jídla zákazníka identifikuje a dokáže mu na míru (např. podle jeho předchozích objednávek či chuťových preferencí) nabídnout produkty přímo pro něj. Objednávky se díky této funkci zvyšují až o 10 %.


4.      Základem je být vidět – pokud o vás neví Google, tak jako byste ani nebyli. Zkuste to s našim návod na lepší vyhledávání.

 

Kromě vylepšování technické stránky se v novém roce bude hodně skloňovat i virtuální realita. Některé značky tam už jsou, zjistěte, jak se dostat do Metaverse.

Připojte se ke stovkám spokojeným klientům

Získejte nejlepší tipy, novinky a lorem i psům do vašich schránek.

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.